בונובו זה קוף

BONOBO

21/2/18 ביתן 2, גני התערוכה

 

21.2 (12).jpg

אז לפני שנתחיל, רק על מנת לסבר את האוזן, בונובו זה קוף, טוב, לא הבונובו הזה ששמו הוא בעצם סיימון גרין , אלא הקוף הזה שסיימון שייך לשמו ולשם ההרכב המדליק שמופיע לצידו.

הלאה :

images

הנה בונובו

download

והנה בונובו

סיימון גרין כבר ביקר בארץ בעבר. מועדון הבלוק , 2015 , רק שאז הופיע לבד כדי ג’יי לכל דבר, והיום כשהפך לפצצה מהלכת רוויית רייטינד ואטנדנס באולמי ענק, וראו למשל הופעה באלכסנדר פאלאס בלונדון, עוטף עצמו בונובו בסוללת מוסיקאים חיים, אשכרה חיים, עם מתופף, וקלידן, וזמרת אורחת, וכלי נשיפה , ותצוגת וידאו ותאורה פסיכדלית ומה לא. בקיצור שאו לכל דבר.

בונובו 1.jpg

ללכת על המוסיקה, לטבוע בג’אנרים, להבין סאונד סינמסקופי. להפוך את ביתן 2 הענק למועדון סטלני עם אלפי קהל ולמחול על הדהודי הסאונד הדפקני על קירות החלל הבלתי אפשרי הזה, כי מה שקרה שם על הבמה סחף ועלה וירד וטיפס ורץ וגלש ונגע בכל ההגדרות העכשוויות והלא עכשוויות של מוסיקת מועדונים פלוס מקורות טריפ הופיים של פעם ( זוכרים הופעה של טריקי כאן בארץ לפני המון שנים ? ) ואפרו ביטיים ( סנטנה? )  ואמביינטיים , וצ’יל אאוטיים, ואיזי ליסטנינג, וג’אז, וזמרת … שחורה קולית,כבר אמרנו ,וטכנו והאוס וכל מה שביניהם ,והנה כבודי, כבוד הבלוג , שקוע באוירה היפנוטית, לרגעים מתחבר חזק ( איי אם נוט א רובוט  🙂 ) , לעיתים מתנתק , כי בניגוד לכמה נוכחים אחרים, לא אני הוא זה שצמח על אלבומיו המהוללים של סיימון גרין, ובכל זאת, הרצון לחוות את החדש והלא מוכר עבורי מנצח, לא יכול להתנתק . ובאמת שלא אכפת אם מישהו אמר לי שבחו”ל מופיע בונובו גם עם רביעיית מיתרים, או תזמורות סימפוניות, ומקהלות ילדים ( לא בדיוק ,אבל אפשרי ) ,כי המופע כאן בווניו התל אביבי , השאיר את כבודי הבלוג הלום הנאה , עובדה אפילו ענני המעשנים שבקהל לא הפריעו לי הפעם, עשיתי פו לעשן וריחפתי מעל.

זהו נגמר, אפשר כבר לנקות.

21.2 (35).jpg

בתודה

הבלוג שמתנהג אחרת

C.) כל הזכויות למיקרובי.

אפילוג :

נורא רציתי נקניקיה. אבל אז גיליתי שגנבו לי את הארנק , איזה באסה.!

21.2 (27).jpg

 

 

This entry was posted in clubbing, Electronic, Live Concert, Trip Hop, video, בא בלילה, ביקורת הופעה, וידאו, מיכאל רורברגר, מיקרובי, רורברגר and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to בונובו זה קוף

Leave a comment