טובעים בעשן

רייסקינדר בהופעה בלבונטין 7 מארח את הילה רוח

רייסקינדר 3

רייסקינדר בהופעה מלאה בלבונטין 7, שניה לפני הטור השלישי באירופה.”
הופעה חשמלית, הופעה מיוחדת, הופעת עמידה, הופעה חגיגית, כמו כל הופעה.
רייסקינדר הוא סמפלר/סונגייטר מה שאומר שהוא כותב שירים שמבוססים על לופים וסימפולים ומנגן אותם לייב עם הסמפלר החלוד שלו ומיקרופון בזמן שהוא מפזר על הקהל טיפים לחיים בריאים ופוריים.”

את זה ( כאן למעלה ) הוא כתב, לא אני.

אני רק יכול להצטרף,ואעשה את זה קצר . ( יעשה? 🙂 ) . אז ככה הופעה של רייסקינדר זו חוויה שמתנהגת אחרת. מה שאומר שאין לו אלוהים, או בקיצור, הוא הרייסקינדר עושה מה שמתחשק לו ( נו טוב , לא ג’י ג’י אלן ) , לפעמים שר,לפעמים מדבר,לפעמים צוחק,לפעמים מנגן,לפעמים ( הרבה לפעמים ) על הסינטי החלוד הזה, לפעמים ( מעט לפעמים) גיטרה . עוד בקיצור. רייסקינדר יושב אי שם בין הילד המפגר לגאון השכונתי. והוא כובש.כובש קהל,כובש אותי. עובדה , יומיים אחרי ההופעה המצויינת וההזויה שלו השירים מסרבים להתנתק לי מהמוח. קם איתם בבוקר,ישן איתם בלילה.ולא מצליח,לא מצליח לשטוף את הגוף מכל הזוהמה,לצחצח ת’שיניים זה כבר לוקסוס,בקרוב אולי תפרוץ כאן מלחמה…,לא מוצא את הקשר לחברת חשמל,אין לי מצב רוח טוב בכלל. נונסנס, שטויות במיץ,אבסורדים חוגגים,וכמה שזה חכם ונפלא. הזוי אמרתי? בטח הזוי.

חכו לסוף,לסוף ההופעה אז כיובל גוטמן המתופף דורש מידי רגע מונוטורים מן הסאונדמן,אז כהילה רוח, מעשנת את הסיגרלה האחרונה,שומטת כנפיים, ומצטרפת לאסף ( כן,כן,קוראים לו גם אסף) שמכריז על עייפות ודי לא בא לו להמשיך,אבל הקהל דורש עוד,והוא ממשיך,ספק שר,ספק שם בכלל,שם בלבונטין,עפוף עשן במה,טובע בעשן,ובלבונטין מעשנים ( איכסה פיכסה ) ועשן מצטרף לעשן,ומתוך הערפילים ( הו,כמה קשה היה לצלם ) , יוצאת הבשורה, המופע הזה נכנס לריאות,לנשמה,למוח המצחקק,לעוד מעט תפרוץ כאן מלחמה, אבל אין לי פאקינג עבודה,ואין לי פאקינג פרנסה ואין לי מכונית …( יש לי ) , מישהו אמר אסקפיזם ( מילה קשה ) , שלוש נקודות,שלוש נקודות,שלוש נקודו…ת

כמה קטעי וידאו להמחשת הענין :

הילה ואסף מסיימים הופעה :

הילה ורייסקינדר בשלושה קטעים מדהימים :

מוות לאמריקה + משהו אחר קרה : הגאונות בהתגלמותה

וזהו להיום.

שבת שלום

בתודה , הבלוג שמתנהג אחרת

C.) כל הזכויות שמורות למיקרובי

This entry was posted in clubbing, Live Concert, photography, Review, Rock Concert, video, בא בלילה, ביקורת הופעה, מיקרובי and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

