הרעש של השקט/השקט של הרעש

ליילה,לשון,כלב,25.2.17

זו “ליילה” הכלבה האהובה של מיקרובי- ד”ש לקלפטון

והנה “לילה” הלהקה האהובה ( לרגע זה ) על מיקרובי, ד”ש לדף צ’ונקי.

לילה,בסקולה,26.3.17

תגידו שלא רואים. דווקא כן,כי ככה הן מופיעות,בחושך.

סיימנו עם הפרולוג.

ועכשיו ( קולות תופים ברקע ) ההופעה:

LAILA

מופע השקת אלבום בכורה

בסקולה ,תל אביב, 25.3.2017

אורחים : המסך הלבן,הילה רוח,רם אוריון.,אנחנו.

חימום היישר מברלין :

The Shna

צמד בנות נוסח “לילה “, מינוס הכוח הפרימיטיבי של האחרונות

הוידאו שלמעלה , מציג את השיתוף עם הילה רוח

ועוד אחד עם הילה

רגע,רגע… נחזור להתחלה. האסוצייציה העכשווית הראשונה מתקשרת אצלי לכלבת המשפחה . מה לעשות אנחנו מאוהבים בה. עכשיו נלך הלאה. הבסקולה. אולם אהוב על הבלוג. “לילה” באיחור של שעה , עולות לבמה. הנה ההשקה לאלבום החדש .אלבום בכורה. “אייב בין” , זה באנגלית. אולי אם תרצו “הייתי” , אז ככה , מה פרוש? הייתי בתיכון,הייתי בלהקה בגיל שלוש עשרה,הייתי הכוכב התורן של ה”צימר”, הייתי בת שמונה עשרה, הייתי מה שהייתי. עכשיו אני גדולה.

בקיצור,לילה כבר לא הילדות הטובות בנות השמונה עשרה.הזמן חולף עובר לו.עכשיו יש את דף צ’ונקי,הילדות התורניות.אבל לא נדבר על הצ’ונקיות,נדבר על “לילה”.נושקות לעשרים, פלוס עשרים

שני שירים ראשונים.אני כבוד בלוגי צמוד לבמה.לא מבין אף מילה. זה בסדר.לאלבום מצורפות גם המילים. הפוקוס על הבנות. אבישג כהן רודריגז במרכז,גיטרה וחושך.מיה פרי בצד, תופים.בחושך.אורכסטרל מנוברס אין דה דארק.הה!. אני שם ממול מתרגש.הקול המפציע של פרי,חודר לי לעצמות,לא רק לעצמות,לעיניים,למפשעות,לתוכו של המיינד.מתחיל שקט,מטפס למעלה,מתפרע, צורח,צווח,זועם,זועף, חוזר לשקט.ואו! ,היו עוד כמה כאלה בהמשך.

ולמרות הכל.השקה.טבעי שיש אורחים. “המסך הלבן”,שני שירים.הראשון של הלייליות,השני שלהם.ארוך מידי. הבלוג מת על המסך הלבן,בקונוטציה הנוכחית,זה לא בדיוק עובד. עם רם אוריון,זה עובד מצויין,הגיטרה שלו קורעת את הלב. כנ”ל עם הילה רוח, רוח אמרנו? סערה!. היו גם רקדניות רקע. נו, לא בדיוק רקדניות.רקדו,ככה סתם רקדו, עשה נחמד לעיניים.

הופעה ארוכה. המוסיקה של “לילה” , נכנסת לנשמה. הנוסחאות קבועות. מה שאומר שהשירים דומים זה לזה. ההבדלה נעשית עם הזמן. גם האזנה לאלבום החדש מוסיפה איכות האזנתית.אחרים יכולים לדבר על מונוטוניות. זה בסדר.האורחים עושים את האתנחתא. בלעדיהם היתה הופעה אחרת.מהודקת יותר. הבלוג מעדיף את ההידוק. זה לא אומר שלא נהנה.נהנה.כן. יכול היה להנות יותר בנסיבות אחרות. הרעש של השקט, השקט של הרעש. הבלוג מנסה לנסח לעצמו כותרת.לסכם הופעה.הבלוג אוהב את לילה. הבלוג יודע שחייב לחזור ולחוות אותן  אחרת, לבד, בחושך. שוב בחושך.

בתודה

הבלוג שמתנהג אחרת

C.) כל הזכויות למיכאל רורברגר/מיקרובי

לילה עטיפה

This entry was posted in art, clubbing, photography, rock, Rock Concert, Rock'n'roll, video, ביקורת הופעה, וידאו, רוקנ'רול and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

