בקרוב אצלכם

13522665_1024571230944987_1428557584_n

היום אני משחק אותה פרומושין מן.סוג של.מגיע להם ,כי הדבר הזה שקוראים לו דראיי מתפקד חזק על ….נוק,נוק,נוק….עיצמו עיניים דמיינו זבוב….זמזומו של הזבוב כחלק מתודעה כוללת של …קטע ראשון מאלבום חדש. אלבום אולפן.דמיינו דמות .,סוג של נפיל ענק, דמיינו את דימיטרי, דימיטרי פוליאקוב.דמיינו גלריה,דמיינו מוזיאון,דמיינו אמנות.דמיינו קטלוג/עיצמו עיניים,למרות החום.אביב ישראלי.מזגני המוזיאון על פול ווליום. דמיינו את רן נחמיאס.דמיינו ים.מעגל של עצי דקל.החול צורב .סיבוב ועוד סיבוב.אני כולי רטוב.אני כמו זבוב.בחורף לא יכול לעוף. דריי בדרך לשם. על שמיים שבורים. שבריר זמן אחרי הלייב בבמיזקקה הירושלמית.אז צמודים לרם אוריון.ועכשיו ?, ועכשיו האולפן. האזור ה”נקי”, הסמי סטרילי הזה,חלל הקלטות על פי חוקים נגישים.”לעבוד על הנכון” .בניגוד ללייב , דראיי מנסים ללכת על תבניות נגישות, תרשו לי לצטט ” זה כמו לתת יד לאנשים שלא מכירים דראיי” .דימיטרי.  סגור ציטוט. עיצמו עיניים , דמיינו מתופף ,איתי סנדובסקי.נוק נוק נוק.דמיינו כלי נגינה  תוצרת בית. מקל של מוסיקה. מקלות בנסיון התרוממות מעל לגישמיות העוטפת.דמיינו חפירה ארכיאולוגית.דמיינו ממצא,שכבות קדומות.ירידה לבור.פיזור עצמות. זעקה.עיצמו עיניים .נחמיאס עם גזע עץ על תפקוד הבס, דימיטרי בחיבורים גרמנו /רוסיים/ ישראלים , סנדובסקי והתופים,והנה הפריצה החוצה.זינוק בעליה. דמיינו את פארק הירקון. במת ענק. דראיי  אל מול מיליון אנשים.אפשר גם קיסריה. פיקחו עיניים. חזרה למציאות. אני אמות בעוד שניה/אני הזבוב נפשי ריקה. , .דראיי ואלבום אולפן. חלום הפארק נגוז. אמנות , אמרנו. שמונה קטעים ,אחד בעברית,אחד גרמנית, השאר באנגלית. מבטא זר על תקן של טבאסקו על פיצה רותחת. לא, לא מדובר בביקורת אלבום. למרות ש…הבלוג גנוב על דראיי, הבלוג משדר דראיי להמונים.

נוק נוק נוק. מתקין המזגן מגיע. דראיי על הרמקולים. “מה זה?” ,”מוסיקה” אני עונה, “אפשר להוריד?” , הוא שואל, לא!”אני עונה. ” נוק נוק נוק. , אויר קריר מתפשט בחלל החדר, ” תן לי את זה ” , “לא, זה שלי !,לא נותן ” . בקרוב בחנויות . השקה בעשרים ושישי לשביעי בבסקולה.

בתודה

הבלוג שמתנהג אחרת 🙂

This entry was posted in album cover, art, rock, Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

