א ווילדע חייה

אצלנו משפצים ואני ממהר. לקחתי פסק זמן,יודע שאסור לי לפספס את נגה שלו באוזןבר. אכן לא פספסתי.

ולמי שלא מכיר,נגה שלו היא הזמרת של הגרייט מאשין.על הגרייט מאשין , נדלקתי ללא הכרה.

 בבסיס האם של הריאליטי ריהאב סנטר הם עשו לי זעזועים,עכשיו באוזן חוגגים השקה של משהו חדש, “משהו חדש” הוא האלבום סולו השני של נגה. משהו חדש, כראוי לכל הופעת השקה מארח אורחים. דני הדר והילה רוח מחממים, אחר כך באים גם  ( ג’קי זבורוב ( המאממת) , מיה מצוינים, (כן,זה השם שלה) דורון בוטניק ( פסנתר) ויש עוד, יש גם תאומים , “תאומים ” זו להקת הליווי שלה , משיקה בחלקה לגרייט מאשין, לא אזכיר את כולם, כולם מצוינים, מעל ומעבר, אזכיר אחד, מותר לי, עומר חביב, גיטריסט מכאן ועד לשם הבלתי נתפס, אני מרותק אליו,האיש הזה עושה לי ולנגה שלו את הג’ננה.

ונגה עצמה.את ההשוואות עשו כבר אחרים. אני רק יכול להצטרף. אז הנה החיבור המיוחד של ענבל פרלמוטר וקורין אלאל, ומרסדס סוסה ( כי זו הזמרת שהיא מעריצה ) ו… טום וייטס, ובסך הכל זו נגה שלו, נגה שמחברת את כל אלה , ליחידה אחת של רכבת מתרסקת במורד ( הלהקה המלווה, הו הו, הלהקה המלווה) ,רכבת עם עצירות , עצירות הרמוניות מרגשות, האטות קצב במהלכי התדרדרות, ( ור’ את הוידאו המצורף לשיר “קסטל” ,יענו טירה, באנגלית, הפעם באנגלית ) ותוך כדי גם עצירות שכאלה בתוך השירים עצמם , (רובם ככולם ,בניגוד לגרייט מאשין, בעברית) , שעולים ויורדים ותמיד מפתיעים בכח בלתי נדלה של שירה וקול יחודיים, טירוף ושפיות זה לצד זה ,שעושים את נגה שלו ,לאחת מן הזמרות היותר מעניינות בשטח.

אז זהו להיום,רץ הביתה ,שרק לא יטעו בתהליכי השיפוץ.

אפילוג:

 פעם היא הייתה “שוורצע קינדר”, היום היא “א ווילדע חייה” (יענו חיה פראית)

נגה שלו 001

תודה

הבלוג שמתנהג אחרת 🙂

This entry was posted in clubbing, music, rock, בא בלילה, ביקורת הופעה, מוסיקה, רוקנ'רול and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

