ויתרתי,השקרנים,קילר הלוהטת ,שי נובלמן ורשימת מצאי מס.9…סיכום שבועי

הבלוג הזה מתנהג אחרת.שבוע שלם שריקושטים רוקנ’רוליים רצים הלוך ושוב בראשי הסחרחר, שבוע של סיום תערוכה במוסררה ירושלים, שבוע מטורף של הופעות ונסיעות לבירתנו הקדושה,מגרד צילומים מקיר הגלריה,מוותר על בלוגים פרטניים, דואג לארכיונים תודעתיים של “רשימת המצאי של התמותה” ( ור’ סוזאן זונטאג) , נועל את התשיעי בסדרה:

DSC_0036

ושוב נזרק, ל”צימר”, ( 25.6.2013 ערב להקות אהובות על עובדי/דות משרד יחסי הציבור של אלה איתן. תודה על הוודקה.) מעוז רוקנ’רולי בו קורה הכל,מעוז פרוע בו ההנאה נשפכת מרוב הופעות , מעוז רוקנ’רולי בו כל גיחה יוצרת מדף חדש בראש השבע, מדף של פתיחות ואיבוד שליטה, כי בערב שכזה בו שלוש להקות עושות לך היפוכים קיבתיים, קשה לך להתנתק ולעבור לסדר היום.וצפוץ שם בצימר, צפוף מיוזע, מעושן, מרגש, ואני במרום גילי נצמד למרגלות הלהקות, קרוב ,קרוב, חשוף אוזניים, חמוש במצלמת הטלפון והנה הם לפי התור :

ויתרתי :

השקרנים :

קילר הלוהטת:

ולא אכפת לי שכמות הצפיות בטיוב תשאר נמוכה, ולא אכפת לי שלטאות הענק הופיעו אחרי , וטלפון מהבית הורה לחזור עקב הצפת מקקים אימתניים, ולא אכפת לי שהאני בפנים נדלק יותר על השקרנים מאשר על האחרים ולא אכפת לי שקילר הלוהטת עדיין שרים שהם רוצים להיות ראש ממשלה ולא אכפת לי שויתרתי היו הפעם פחות ויתרתי ממה שהיו בהופעה אחרת שנכחתי בה, ולא אכפת לי מכלום, כי הסך הכל בצימר עושה לי בדיוק את מה שרוק בעירומו אמור לעשות לי , מעלים את העצמי מן העצמי, נמוג ברעש מסקרן, יוצא משם בזיג זאגים,דפוק מרוב הנאה.שפוך.

יומיים אחרי , ב”אזור” ,יושב על ספה מול הופעת השקה של “שי נובלמן” , כל כך שונה, כל כך אלגנטי, נקי, קלסיקה מול גיהנום. ולא שאני משווה.אני כן. וזה מוזר. כי כאן הנאה ושם הנאה. ונובלמן שמחליף קריירה לועזית לעברית מביא את זה אחרת,ואצלי מדובר הפעם בהנאות אסטתיות, אינטלקטואליות,חיבורים למחוזות ילדות ( לונדון , כי שם נולדתי) , ומה שמוזר יותר, החיבור הנוכחי של נובלמן ליפו ( כי יש הרבה יפו בשירים החדשים) מביא לי למיינד ההזוי את יהורם גאון ואת צביקה פיק, אבל אז , אחרי שערן צור מתארח, כשמגיעים גם הבריין קנדיז המופלאים ,עולה החיוך על השפתיים, חיוך של הנאה חדשה.באוטו בדרך לבית אני נזכר גם בצימר.

שי נובלמן, האזור, 27.6.13
שי נובלמן. האזור. 27/6/2013

This entry was posted in art, clubbing, Exhebition, music, photography, rock, אמנות, בא בלילה, ביקורת הופעה, מוסיקה, צילום, רוקנ'רול and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

