Liars ,Barby,Tel-Aviv. 15/6/2023

אז איפה הקהל? לא שלא היה קהל, היו, אבל תארו לעצמכם בארבי מלא על גדותיו, תארו לעצמכם את הלאיירס מול פיצוץ אוכלוסין, תארו לעצמכם מאסה אלקטרונית עמוסת דיסטורשנים, תארו לעצמכם קהל אחר. לא , אלה לא הגיעו לבארבי משום מה. לי זה הפריע.הפריע לי, כי על הבמה קרה מה שקורה רק בהופעות של הלאיירס. ואלה אמורים להרקיד ולהפציץ , כי זו הפאזה הנוכחית , פאזה שהולכת ומשתנה מאלבום לאלבום וכרגע זו האלקטרוניקה המלוכלכת, אלקטרוניקה של רוקיסטים שגילו כלי משחית, והנה אנגוס אנדרו, מיסתורי, מנפנף שיער וידיים, מתנהל בכבדות ניגודית למוסיקה שלו ולצידו מתופף וגיטריסט וכל אחד מהם עולם בפני עצמו, וזה מדליק, אבל קהלנו הנכבד , זה שלא הגיע לכאן עושה סולד אאוט לסטרייסנד וריצ’ארד קליף, ונכון , זה לא אותו קהל, אז מה, המיינד זורק אותי גם לשם, והלוואי ולאיירס היו עושים כאן את הסולד אאוט כמו זקני הדור ההוא , כי מגיע להם ללאיירס, והם מעכשיו, לגמרי מעכשיו, ואתם שלא הגעתם יכולתם להפוך את הבארבי לבלוק עם כל הקונוטאציות למוסיקת מועדונים יחודית, מאוד יחודית ואולי לא ידעתם בדיוק לעכל את המוזר הדחוס הזה ואולי כן, כי היו מי שהניעו ראשים בקצב, מעטים , אבל הניעו, והנאה שפוכה על פני האחרים בנסיון ל “הבין” הופעה שכזו, הנאה של מחיאות כפיים בסיומו של כל קטע. וזה היה כיף, כיף לראות אותם שבעי רצון, נהנים בעקבות חוויה שונה שכזו.

והנה גם וידאו באיכות לא משהו ,אבל מומלץ להיכנס ולחוש

והנה גם תמונות.

Liars,Barbi,15.6.13 (22)

Liars,Barbi,15 Hair

ויכולתי לסיים כבר כאן ולחרוט חוויה רוקנ’רולית / אלקטרונית / אוואנגרדית , לחרוט על יומן החיים , להפסיק לקטר על מיעוטו של קהל , לפרגן למי שכן הגיעו ויופי שהגיעו. אבל הבלוג הזה מתנהג אחרת. אז תראו מה מצאתי מחוץ לבארבי. רגע לפני שנכנסתי לעולמם הקסום של השקרנים.

אוטו ואגאבון , ליד הבארבי, 15.6.13

מוזר.מוזר כמו הלאיירס.
Liars
בלי
The/

This entry was posted in clubbing, music, photography, rock, ביקורת הופעה, מוסיקה, רוקנ'רול and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Liars ,Barby,Tel-Aviv. 15/6/2023

  1. Idan says:

    הייתי שם ואני מצטער שאני לא שותף לחגיגה…

    בראיון מקדים אמר הסולן שהוא מתלבט אם לתת סט שמבוסס על כל האלבומים או רק על האלבום האחרון.
    כל כך קיוויתי שזו תהיה האופציה הראשונה.
    באתי לראות הופעת רוק, כי בעיני לאיירס
    הם קודם כל להקת רוק מצוינת, מהטובות של העשור האחרון.
    .השיר הראשון, שלא הכרתי , היה מעולה,אבל אחר כך קיבלתי שעה של מסיבת ריקודים
    אני מבין שזה הקו של הלהקה היום. ועדיין היה את הייחוד בשירה ובתנועה של אנגוס.
    אבל
    לא הצלחתי להתחבר…לא זיהיתי את אותו עומק ומיוחדות שאני מזהה באולפני האולפן, למעט האחרון…
    אולי זה גם בגלל ששמעתי את האחרון רק פעם אחת, בחצי אוזן…
    אולי זה סתם סטייט אוף מיינד ,ספציפית לאתמול בערב.

    וההדרן היה מעולה… הרבה יותר קרוב למה שציפיתי לשמוע.
    מה שרק חידד את תחושת ההחמצה .
    באתי לראות להקה שאני אוהב הרבה שנים שנמצאת בפאזה שלא מתאימה לי.

    אז כן, יש לפחות מישהו אחד מאוכזב שלא שותף להתלהבות.

  2. mickrobi23 says:

    הי עידן
    זו בדיוק הבעיה של ציפיות מוקדמות ולא רק לגבי הופעות
    בזמנו הייתי כמוך, ואכזבות על גבי אכזבות הציפו את חיי. ערב אחד נתקלתי בגורו קטנטן ושמנמן שלחש באוזני
    (זה היה באנגלית)
    “אם אין ציפיות אין אכזבות”
    ומאז גדלו הנאות החיים.

  3. עידן says:

    הי מיכאל
    תמיד נהנה לקרוא אותך ומחזיק ממך מאד!
    אם נעזוב לרגע בצד את עניין ההנאה ועניין הציפיות והאכזבות
    עניינית,
    האם אתה לא חש בפער בין האיכויות של הלהקה באלבומיה הקודמים לבין הפאזה הנוכחית?
    תראה ביוטיוב הופעות ישנות, תקשיב לאלבומים,או אפילו תשווה בין רוב ההופעה לבין ההדרן,למשל לביצוע של
    broken witch
    אני מאד בעד התפתחות מוסיקלית ושינויי כיוון,
    ואני יודע שהשורשים של הלהקה הם גם אלקטרוניים,
    ובכל זאת…

    • mickrobi23 says:

      תודה על המחמאות
      ובכל זאת, לא משווה.החוויה שלי עם הלאיירס היא ראשונית,כאן ועכשיו בבארבי.לא הייתי בהופעות קודמות שלהם כך שאין לי למה להשוות ( וגם לא רוצה לערוך מחקר השוואתי ביו טיוב) וטוב שכך. מכל מקום זכותך אתה להשוות. אני נהנתי מהופעה מצוינת..וזה נשוא הכתיבה.

Leave a Reply

