הבילויים, בארבי, 11.5.13

מה שטוב בבלוג שמתנהג אחרת טמון בעצם האפשרות לעשות את מה שבא לך לעשות. הכתיבה בעכבר העיר לוותה במגבלות. ” על הלהקה הזו כתבנו כבר לפני חודשיים” , ” את התמונה הזו אי אפשר להכניס, היא ארטית מידי ” , “אנחנו לא מכניסים תמונות אורכיות “, “וידאו, מה פתאום וידאו, האיכות לא טובה מספיק, הסאונד לא מוקלט מהקונסולה, הלהקה לא תקבל את זה ” “כתבו עליהם כבר ב …אז אנחנו לא נכתוב” , וכו’ וכו’ וכו’ . הפעם מתחשק לי לכתוב על הבילויים, ואם ארצה אכתוב עליהם שוב, ועוד פעם ועוד פעם , כי הבילויים האלה הם הם הלהקה שמביאה לי כרגע את המוזה לעשות דברים אחרים ,למשל את זה :

הבילויים, קרוטגולנוב, דאבל, בארבי, 11.5.13

הנה איגור , איגור קרוטוגולוב, והוא אולי לא בילויים כמו נועם ענבר וימי ויסלר ומאיה דוניץ, והוא בכלל קרוזנשטיין ופאראחוד, אבל כאן הוא על הבמה מסונף לתזמורת הורה הסלמה, והוא מנגן על מסור, כן אשכרה מסור, וכשהוא מצטרף לגרעין המקורי בחיבור לעוזי רמירז וגדי פטר ויונתן קרן ודן ויינשטיין וטל הפטר ותמיר מוסקט , התזמורת הזו מביאה לי את הדמעות לעיניים ואת החשק לרגליים ואני שם בגילי המתקדם, למעלה על הוורנדה במבט על , מפזז ורוקד, והנה הקטע שעשה לי את זה , והנה הוידאו :

להוסיף? .הבילויים מביאים לי את המוזה. הנה להקה שסוף סוף אני מקשיב לה , כן מאוד מקשיב, מקשיב למילים, לאמירה , להקה שהטכסטים שלה, עושים לי פלאשבקים לקיומי במדינה הדפוקה הזו, לרצח רבין, למחאה החברתית, להיסטוריה,למלחמות, לעוולות הכיבוש, לסרטי מחתרת, לבאב אל וואד, לנאפוליאון ( נו טוב, הייתי חייב), למאבקי קיום,
לקולנוע.לאמנות, לפילם. למשל זה :

הבילויים בפילם, היפוכים,בארבי, 11.5.13

עכשיו כשהכול נגמר, והקהל התפזר וה”תזמורת” המשותפת עשתה את ” נפלא פה, נפלא פה, נפלא פה” לא נותר לי אלה לשחזר חוויה . והנה עוד וידאו שצולם ממעלה הוורנדה . מי שיכנס ויצפה מהתחלה עד סוף יבין שהבילויים הם הלהקה שחייבים לראות עוד פעם ועוד פעם. וכל הופעה שלהם שונה ולפני שייעלמו מהשטח, וזה קורה להם לפעמים, הנה עוד וידאו לחיזוק האמירה.

This entry was posted in art, clubbing, Digital Turnovers, music, photography, rock, אמנות, בא בלילה, ביקורת הופעה, היפוכים, רוקנ'רול and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

